Racso Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 hejsan! jag behöver hjälp med ToS palmakosta human ranch. Jag har blue, red o puple card. Jag har kommit till det där rummet som ser ut som ett kors där man kan teleportera sej till samma rum med olika teleportrar. Jag har fått den där panacea bottlen som man får när man warpar i en grön teleporter. snälla hjälp! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tidus26 Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 hejsan! jag behöver hjälp med ToS palmakosta human ranch. Jag har blue, red o puple card. Jag har kommit till det där rummet som ser ut som ett kors där man kan teleportera sej till samma rum med olika teleportrar. Jag har fått den där panacea bottlen som man får när man warpar i en grön teleporter. snälla hjälp! Har du kommit till ett ställe där du kan lägga in alla kort (red blue och purple) i? om du inte har gjort det så är det det som du ska göra, du kommer dit någon gång bara gå igenom portaler tills du kommit dit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racso Skrivet 2 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 menar du den där blåa teleporten i rummet där man sparar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 menar du den där blåa teleporten i rummet där man sparar? om du springer tillräckligt länge säger lloyd vad du ska göra, men du ska gå till den teleport som inte vaktas av en vakt varje gång. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racso Skrivet 3 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 TACK SÅ HEMSKT MYCKET!!! Åh tack :D :D :D Jag har suttit fast sen julas! tack! Tidus26! Tack!! !!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg