Ferrie Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Jo, men det dröjer. Förutom att vi förstör oss själva det kan dröja lite kortare tid. Jo dt är ju rätt.. men efter att vi utrotat oss sjäva och vår värld kommer jorden ändå så förstöras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Ingen i vår klass(Förutom min paranoida kompis) tror på det där 2017. Även att det är 55% skans att den gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Den missar jorden med 22 000 km ifrån jorden, vilket är otroligt nära. Så man kan säja att där hade vi tur.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Men va åhhhhhhhhhhhhhh Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Men ni lär se den år 2017. När den missar jorden alltså (vet inte vart man kan se den). Men det kommer fler asteroider. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 hjälp jag verkligen kissar på mig, ironi... jga ska bygga en grotta jätte stor så ska jag gå ner där så blir jag inte träffad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Hehe OM asteroiden av nån outgrundlig anledning skulle träffa jorden tror jag inte du vinner mycket på att gömma dig i en grotta. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Hehe OM asteroiden av nån outgrundlig anledning skulle träffa jorden tror jag inte du vinner mycket på att gömma dig i en grotta. ;) men jag sa det ironist Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Det enda bästa är ju att hitta en ny planet och på bo. Om det nu är någon bra lösning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Eller bo i rymden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Då lär vi inte överleva länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 de håller på och kollar på mars om det finns vatten eller något.. isf så skulle man kunna leva där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.