Nogger Mint Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Nej, det går inte! Går inte! Går inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Att förutse det? Nej det ska inte gå. Det är jag övertygad om. Men vissa verkar svälja det mesta man får höra. För min del oroar jag mig inte alls. Då borde jag väl ha en bra anledning, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Nu oroar jag inte mig så mycket heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Man kan bara spekulera just nu hur jorden kommer att förintas. Männsikorna håller just nu på att förinta, kanske förstöra jorden för evigt? Men asteroider, och annat kommer förinta jorden så det är flera saker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Wow Ferrie för en gångs skull håller jag med dig (fira?) Men en liten grej bara: Asteroider o dyl KAN förstöra jorden inte KOMMER. Annars är jag överens med dig för en gångs skull. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Ja vad bra att vi kom överens för en gång skull.. Men nu förstog jag inte din formulering av: "Asteroider o dyl KAN förstöra jorden inte KOMMER." Skriv vad du menar så kan jag förklara.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Han menar att dom KAN förstöra jorden. Inte att dom kommer förstöra jorden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Men en dag träffar väl en asteroid jorden och då blir det inte roligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Tja jovisst förr eller senare... tror på senare... Förresten Metabee så är jag en tjej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Ja nån dag ja. Förlåt Chihuahua det står ju inte längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Men det kan hända när som helst.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Håller med dig igen. Amazing. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.