0013 Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 Missa missa missa!!!! Men missa då. Men hur vet vi att det ens kommer en asteroid Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 0013: Med *huhum* s.k. kikare eller teleskop kanske det heter. Med dem kan man se lite omkring i rymden. Och ser man en liten prick som är på väg mot oss i 30 000 km/h så tänker man ju "oj". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 MEN om det kommer nåt bakifrån i 31 000 km/h och kommer krasha i den lilla pricken då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 0013: Det gör det inte. Om det gör det blir det ännu fler prickar = ännu värre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 MMMmmm nä nu har ni ju förstört mitt liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShatterHand Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 f*n va kung! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShatterHand Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 0013: Nä, asteroiden kanske missar jorden. Vi får väl se om några år.Men sluta nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Du 0013 jag rekommenderar att du inte bryr dig. För min del spelar det ingen roll om den där asteroiden kommer eller inte. Ok, den kanske gör det. Men jag har lärt mig att inte lita på vetenskapen. De gissar och tar chansningar så mycket att man inte vet vad som stämmer eller inte. Vad gäller att jordens undergång skulle vara uträknad, det är människor som tror sig ha rätt fakta, men det har inte stämt. De sa att jorden skulel gå under år 2000. Hände nåt? Inte ett smack. Så varför skulle de ha rätt nu när de hade fel år 2000? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Vaddå sluta nu, man kan inte dölja framtiden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Nej men man kan överdriva eller chansa sig till den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 MMMmmm nä nu har ni ju förstört mitt liv. Men du ska inte bry dig om det där! Om nu en komet som ni pratar om komma så kommer inte det hända på länge för att om man ska tro på vetenskapen så är det så för dom säger att det inte händer på cirka 30.000 år eller mer men jag vet inte riktigt! :shock: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Och om man inte ska tro på vetenskapen så händer det inte alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.