Ferrie Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Herregud, tro inte på det! Och tänk om 30 000 år, skulle du tro då om 30 000 år att det skulle ta ytterligare 30 000 år även om det skulle vara den dagen?! Det kan f**imej hände när som helst! Häner det om 16 år så händer det! Och det är en stor skillnad på komet och asteroid! Komet kommer inte krocka (gör aldrig det!). Bara meteoriter, asteroider etc!! Komet är en klot du ser på himmelen med en svans! Som kommer vart tusende år eller så! Asteroid är vanlgt att det händer nästan jämnt. Weak up, and see your world man... Och var 60 miljonte år kommer det en riktigt stor asteroid mot jorden! Och det var ett tag sedan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Chivava(jag kan inta steva) och DDG: Men det är ju jätte svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 men om flera tusen år kanske jorden blir träffad fast då kanske mäniskan bor på mars.eller så kommer mäniskan förstöra jorden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Jag tror på teorin om att vi själva förstör Jorden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Jag tror på teorin om att vi själva förstör Jorden. Ja precis, om man bortser alla andra teorier om att solen kommer sprängas, asteroider etc. Ingen vet när, men just nu är det vi själva osm håller på att förstöra oss själva och att det kan komma någon jätte asteroid. Bara att vänta och se. Eller agera och motverka. Välj själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 just det pricis som att gud prövade om vi kunde ta hand om jorden och om inte så förstör han den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 sboy2: Hur då? Vaddå pröva? Vi har 80% släktskap med grisarna och 98,5 % med shimpanserna så det var en helt slump att vi blev så smarta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Jag tänker hålla fast vid min teori tills alla andra teorier förutom den med kometen faller. Jag tål INTE kritik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 k3nG4: Oke, men för eller senare sprängs ju solen eller hur, så den teroin kan man ju hålla fast vid även om mänskligheten inte är kvar då (enligt din och min teori att vi utplånar oss själva innan dess). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Det vet man inte, för det sägs att det ska komma en asteroid år 2017 eller liknande, som kommer vara väldigt stor, och att det van sådan asteroid som träffade jorden för ca 2 miljarder år sedan då dinousarierna fanns. Och att det händer att jorden träffas av 1 sådan stor asteroid var 2 miljarde år, så det är stor risk att den kommer träffa jorden. Men annars är det solen som kommer att svälla upp om 4 miljarder år. Men under dessa 4 miljarder år så har vi redan hittat någon annan planet att bo på, eller är vi redan förintade. Men när ca 4 miljarder år har gått så kommer solen att svälla upp till en jätte lik klott som kommer göra att jorden ångas, brinner etc. Sen kommer solen sakta men säkert svalna tills det blir en vit liten dvärg, och jorden bli en iskall planet. Och risken är med att en asteroid träffar jorden är att jorden förintas, kan komma ur sin vanliga kurs och därmed åka iväg ut i rymden och då kommer vi oavsett frysa ihjäl. Men vi får vänta tills år 2017 (kommer dock inte ihåg om det är den riktiga året), och se om det är vår domedag. Är det det, får vi hålla tummarna att vi överlever. Troligen inte. Kanske Guds plan? Hehe. år 2017 borde vi uppfunnit en astroid sprängare... då skulle vi klara oss... om 4 miljkarder år.. det sk*ter jag i, jag lever ändå inte då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Xade: Precis, men kanske dina barn barns barn barn (några miljarder gånger), lever, vill inte du att dem ska leva? Tänk dej i deras situation, aha, Xade sket i oss för 4 miljarder år sedan så nu dör vi alla.. hehe.. nä men man kan inte spränga asteroiden då blir det värre, isåfall sätta en stor raket som ska knuffa undan den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 men barn barns barn (några miljarder gånger) kanske dog ut innan så att hela just den släkten är utplånad.dessutom kanske man börjar i ett annat liv några miljarder gånger så man kanske dör då:( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.