Ferrie Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 sboy2: Ja kasnke det, men tänk om man mänskligheten inte dör ut innan 4 miljarder år då lever vi ju, se det lite mer positivt så lever vi längre. Ser alla negativt då blir det så att vi dör ut innan 4 miljarder år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 Men att solen skulle sprängas var ju inte 100% säkert. Eller vet inte. Men jag såg ett program där det var 40% skans att Vintergatan och Andromeda skulle krocka med varan år 374648565654 eller nåt sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 0013: Ja just det ja, att ett annat jätte stor galax skulle krocka med våran (vintergatan). Det var mer än 40 % chans, för dem närmar sej jätte snabbt mot varandra. Och då kommer båda galaxerna att utplånas. Och att solen kommer att sprängas är säkert. Händer med alla andra stjärnor, om du har stjärnkikare kan du se så något gult flammande (nu glömde jag bort vad det hette), det är när en sol (stjärna) sprängs efter att heliumet tagit slut. Då svälls den upp som ett jätte likt klot och kommer att sträcka sej ända bort till Pluto, sedan kommer den att minskas tills den blir en jätte liten vit värg och slocknar. Allt liv kommer att upphöra. Men dte är 4 miljarder år kvar, så det är lugnt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 Om det kommer en komet och siktar på jorden så kommer jag leva om inte människan är utöd då. om ni undrar vad jag menar att jag lever då, för att människan födds på nytt, jag tror på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 men om det är som K3nG4 sa att de kan spränga jorden så kan de väll spränga asteroiden så slipper vi dö ut fatta det skulle rädda livet ur hela världen så det hoppas jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 elle889: Det tror jag med (eller hoppas på det), för då skulle vi finnas om några miljarder år om inte vi redan har utplånat oss själva framtill dess. Då får vi inte se när solen sprängs och vi blir grillade.. mr.best: Nej, går inte att spränga asteroiden. Då blir dem ännu fler vilket blir ännu värre, bäst vore att skicka en raket som knuffar bort asteroiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 Men tänk om jorden inte helt förstörs då kanske människan skapas på nytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 elle889: När dinousarierna dog ut, varför skapades inte dem på nytt? Därför så funkar vår värld. Där en värld ut, skapas nya arter av bakterier och sånt som överlevt. Nya växter tar form som kommer vara en förbättrat uppdatering från förra livsformlerna. Dem kanske blir mindre eller större. Annorlundare växter, däggdjur, fiskar, skadjur etc. Vi kommer aldrig att finnas, dör något ut så är det dött. Skapas aldrig igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 Men alltså det blir nog inte som i "Armageddon" att ett gäng åker upp och gräver ett hål lägger en 3 meters atombomb och spränger den.. :? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 men det kan ju hända av en ren slump att människan skapas på nytt fast kanske lita andorlundare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 Ja tror att solen kommer att explodera så att jorden pajar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 elle889: Nej, när dinousarierna dog ut så skapades helt nya livsformer. Ja, vi kanske kommer vara ett krypande 4 armad varelse, man vet inte. men vi är iaf. apor, inget annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.