SlimShady Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 Var installerar man för WMP om man vill se på musik videos på t.ex. Yahoo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hackr Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Vad menar du med att installera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 kanske är det ett plugin du menar? såvitt jag vet har jag bara fått det att funka i internet explorer, så byt till det om du vill kolla på musikvideos och använder firefox. finns lite 3rd party plugins men det funkar bara halvbra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 28 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Jag menar att när jag vill se ngt på nätet o spelaren skulle startas så gör den inte det. O det spelar ingen roll om jag öppnar det i IE eller Firefox! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.