Salzalada Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 Jag vill gärna ha en dator till mitt rum, och ska klara dessa saker: MSN Messenger FireFox Winamp mIRC Alltsaå, det är inga större krav jag ställer. Så, hur mycket tror ni att en sådan dator kostar begagnad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 Den kan väl inte direkt kosta så mycket. Kanske 4000-5000. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 500kr ^^. Har en P2a, 300mhz och 32mb ram. FireFox, Winamp, mIRC och MSN Messenger funkar. :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 Jag tog nog i lite kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 Det gjorde du verkligen. Du kan hitta en billig dator på blocket för cirka 500-1000 kr. Inte så krävande grejer ^^ Men jag tror inte att man kan ha på alt samtidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 tänker du inte spela nåt på den då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 (redigerat) hmmm.. köp en bärbar dyrare men lättare (att använda) Redigerat 23 Januari 2006 av TAcklaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 bärbara datorer ser inte ut så mkt, tycker de ser ut som ingenting, man ska ju ha en stor stationär ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 Bärbara datorer är bara bra om man måste ha med sig datorn mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 24 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2006 Men jag behövetr inte ha med mig den, poch bärebara är bra mycket dyrare. X0t, har du på allt samtidigt på den datorn eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 24 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2006 (redigerat) Ja, fast dock skrev jag fel där, 64MB SDRAM på den iallafall. Allt är dock ganska slött på den datorn. Och använder Windows 98 på den. Rekommenderar dig att köpa en lite (mycket) bättre dator än det. Redigerat 24 Januari 2006 av x0t Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 24 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2006 Jo, jag hade tänkt att ha MINST 256 Ram, annars blir allt för slött. Har en sådan dator i skolan... Blää... Men räcker 300 Mhz bra eller? Eller ska jag ha lite mer? Typ 500? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.