Nogger Mint Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Jag tycker skolan är kul men inte läxorna. Vi är ett litet gäng i vår klass som brukar gå in på rasten lite och busa. En gång hade vår lärare sättit in en engelska skiva i radion då stack vi in bytte ut den. När läraren skulle sätta på blev det bara EMINEM istället för engelska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FuskFreddie Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Jag tycker skolan är kul men inte läxorna. Vi är ett litet gäng i vår klass som brukar gå in på rasten lite och busa. En gång hade vår lärare sättit in en engelska skiva i radion då stack vi in bytte ut den. När läraren skulle sätta på blev det bara EMINEM istället för engelska. Kul!!! :D :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Jag vet och en gång kröp en av oss in bakom alla whiteboard. Sen läraren satte på musik (för radion finns där) var han där. +att när läraren skulle dra undan en av alla whiteboard höll han fast den så att läraren fick kämpa med att öppna den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sagan-om-ringen-mästare Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Min skola vill jag slippa sällan nästan aldrig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hästapållen Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 jag skulle inte kunna leva utan skolan! vad skulle man annars ha gjort hemma under dagarna!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
henk_a Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 När det gäller träffa personer är den bra, men jag vill helst slippa alla J**LA LÄXOR vi får av våra lärare.... j**ligt jobbigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 jag skulle inte kunna leva utan skolan! vad skulle man annars ha gjort hemma under dagarna!!! Håller med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 jag tycker att skolan är helt ok, men det alla i*oter på skolan :angry: som gör att man istället skulle vara hemma! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
n0l!f3^ Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 bara ja som e nolife? ja sticker från klassen o spelar CS på dator rummet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 Hur många tycker att skolan s*ger? Personligen tycker jag att skolan s*ger stenhårt. jag tycker inte att den s*ger men jag vill hellre vara inne på internet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 Skolan är kul IBLAND Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 ibland kan det vara skoj på vissa lektioner som när vi spelar fotboll, handboll ele bandy och sånt i gympan, ele när vi ska göra nåt skitenkelt i svenskan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.