0013 Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 ? Ett stort ? jag fattar inte riktigt :? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 25 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 om man inte har en varning o har 500 unika Så får man ett frikort som gör att du kan tabort en varning om du vill, dvs du kan spara det och använda det vid ett senare tillfälle. Du kan även sälja det och få 1000 poäng eller ge bort det till någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Kan man ha hur många frikort som helst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 26 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Gollum: JA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 ok jag har alltid undrat exakt det! http://upl.mine.nu/uplfolders/upload5/min_smilis.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenschi Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 Jag fattar forfarande inget hur ska ni kunna veta det är jag som tipsat 500 pers om denna sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 De e ju omöjligt att få hit 500 nya Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 Jag fattar forfarande inget hur ska ni kunna veta det är jag som tipsat 500 pers om denna sida Finns en lista som han har länkat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 De e ju omöjligt att få hit 500 nya Man behöver inte fixa 500 nya medlemmar om du menar det.Du behöver bara göra så att 500 olika personer klickar på din extra länk som är längst ner i din profil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 De e ju omöjligt att få hit 500 nya ingenting är omöjligt som gunde brukar säga men de kan ta ett tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 Ja, men om ni har MSN så kan ni skicka där. Ni kan ge bort lappar i skolan o.sv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Anta Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 Jag fattar forfarande inget hur ska ni kunna veta det är jag som tipsat 500 pers om denna sida det måste vara 500 olika datorer som går in på länken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.