Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

har du chippat din PS2? isåfall vart, hur mycket kostar det, får man en ny PS2 om den råkar gå sönder och funkar det lika bra som det gjorde innan du hade chipp?

Redigerat av rg_fuskare
Gäst QuikSilver
Skrivet

har du chippat din PS2? isåfall vart, hur mycket kostar det, får man en ny PS2 om den råkar gå sönder och funkar det lika bra som det gjorde innan du hade chipp?

jag har inte chippat mitt ps2.

Skrivet

jag har chippat min. det kostar ca: 1500. köpte mitt för 2000, iallafall så funkar det lika bra som förut och man kan köpa det på söder i stan om du inte vet vart det ligger så är det nära finlands båtarna i stockholm.

Skrivet

jag har chippat min. det kostar ca: 1500. köpte mitt för 2000, iallafall så funkar det lika bra som förut och man kan köpa det på söder i stan om du inte vet vart det ligger så är det nära finlands båtarna i stockholm.

killen du har blivit blåst känner en man som gör det för 380:-!!! :bah: :meddum:

Skrivet

Inte jag heller :D
Skrivet

Jag har chippat mitt, det enda som kan skada ps2 är lasern som blir lite mer utsliten av dom brända spelen. Annars är det svin bra. ett spel för 20 kr istället för 500 - 600 :- :cool: :gitarr:

Skrivet

O inte jag heller

Skrivet

Jag ska chippa mitt PS2 för 890:- inkl. Montering.

Och det är DMS4 Lite Special Edition. Ganska bra vad jag har hört. Inte alls dyrt faktiskt. Och så får man garanti på 1 år.

Skrivet

Jag ska chippa mitt PS2 för 890:- inkl. Montering.

Och det är DMS4 Lite Special Edition. Ganska bra vad jag har hört. Inte alls dyrt faktiskt. Och så får man garanti på 1 år.

bra ändå!

• Skapa ny...