hur långa är era raster? själv är min en halvtimme på kortrasten :visslar:
Raster
Och du får i typ 2an eller? ;D
Normala raster ligger på typ 5-15 minuter.
20 minuter.
20-30 MIN
4-10 min :student: f*n asslut äfter en dag :zzz:
30 min
10-50min jag går i femman
20 Minuter. Ibland får vi 5 minuter mellan lektionerna. Då är det dock bara att pendla mellan korridoren och till nästa klassrum. Hinner inte mycket.
Dock matrasterna är helt okej. ^^ 1 timme.
5-10 min matrasten är bara i 40min och vi har ingen direkt håltimma förutom på fredagen när vi har 1tim 40min :P
på tisdagar (kort dag): 20minuter, 50 minuter lunch.
Långa dagar (resten): 20 minuter, 50 minuter lunch och 20 minuter till på eftermiddagen.
4 timmar
Vanligtvis ligger våra raster mellan 5 och 20 minuter. Våra lunchraster är dock längre; som mest 50 minuter.
jackan,skorna sen in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Olika tider fast mest 5- 10 minuters raster.
det längsta rasten som vi har är nästan en 1timme på matrasten på tisdagar
10 eller 20
Den längsta är lunchrasten som är 40 min(alldelles för lite enligt mig) och den minsta är 10 min på eftermiddagen.
20-30 minuter långa.
[EDIT] Mitt 2800 inlägg
Jag brukar först ha en rast på förmiddagen och den är 20 minuter lång och i bland har man rast och i bland får man använda den för att komma till språket som ligger på en annan skola. Och på torsdagar och måndagar har vi gympa på morgonen och då försvinner den rasten. Men annars har vi då som sagt en rast på 20 minuter där. Sedan har jag en lunchrast som är 40 minuter lång. Sedan är det en 10minutersrast på eftermiddagen någon dag i veckan.
Ungefär 15-30min.
10 min på vanliga och 45 på långrasterna