OmenChild Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 Behöver lära mig att koda egna pogram! hjälp! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 finns ju C#, C++, Java, Javascript, ActionScript, o några mer tror ja... sj. håller ja på med c++ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 27 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 ok men hur går det till kan du skicka en guid eller nått? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Det tar flera år innan du lärt dig c++ riktigt. Så är det med de flesta kodspråk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 du kan ju köpa vissa böcker om det, men de kommer ta ett bra tag, och man ska inte tro "YES! NU har jag läst ut boken om c++!! nu kan jag c++ hur lätt som helst!", utan du ska tänka på att du ska läsa om boken tills du kan den en aning flytande... testa paginas böcker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 (redigerat) flyttar tråden.... skulle rekommendera att du läser nåon Paginabok om Visual Basic. eller någon "Programmering för n00bs"-bok, de brukar oftast lära ut någon Basicvariant som QBasic t.ex. Redigerat 27 Januari 2006 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 köp jesper ek's c++ bok, får även lära dej objektorienteras programmering Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.