Meganium17 Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Om man hittar en så har man turen på sin sida Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Nä, du skojar! Den enda shiny jag har hittat är Red Gyarados. Och den är ju inte ens sällsynt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meganium17 Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Jaja förutom den då :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Jaja förutom den då :P en kille jag känner hitta shiny Charizard. den var svart! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meganium17 Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 Jaja förutom den då :P Shiny Charizard är svart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst racerboy Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 asså f*n vad jag vart suggen på att ha några shiny :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meganium17 Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 asså f*n vad jag vart suggen på att ha några shiny :P Har du inte hittat nån Shiny ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst racerboy Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 Nej :P jag har ganska nyligen börjat spela pokémon igen ( var typ 4 år sedan sist ) så nu har jag köpt emerald och kör :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meganium17 Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 Lycka till med att hitta Shinys :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 jag har shiny tyranitar, shiny zubat, shiny gyarados, shiny feraligatr, shiny parasect och shiny mew.( när jag bytte den från gul blev den shiny!)var snäll och pma till mig om en pokemon du bytt från r/b/y har blivit shiny, så att inte spelet är konstigt. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 Flygon,då har vi något gemensamt. ;) När jag bytte min Houndoom från Colloseum blev den shiny på mitt FireRed. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meganium17 Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Jag glömde att skriva jag hade mött en Shiny på ett pkmn spel för länge sen! Det va en Shiny Nidoran (hane) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg