PCH Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 Jag jag undrar var man får tag på Secret Power i Pokémon Emerald. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rawand Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 Slaterport city jag komer inte ihåg hur det stavas i en stelle där man kan köpa saker gå lengst ner så ser du en kvina eller man som seljer sekret power och hiden power. Eller så får men en av en kille när men har komit ut ur fire pasth eller vad det hette då ska man gå höger så står en kille vid en buska prata med han så ger han dig seckret power. Hppas du förstår. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Man får den utav en kille vid "the old ladys rest house" sen kan man köpa den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Umber Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Köpa? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Man köper den på slateport market senare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Tack för det! Jag hade raderat min andra Secret Power. Köpte precis en ny:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg