Gäst Elite Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 När jag ska logga in på Fuska's startsida så står det "Fel lösenord eller användarnamn", fast jag skrivit rätt. Varför blir det så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 (redigerat) Verkar som admin har lite strul med ett par script, har för mig att hela databasen la ner här om natten. Kanske det som kan bidra med det? Inte det enda scriptet som inte funkar, verkar vara något litet fel när man loggar in genom forumet med. Illa :/ Redigerat 26 Januari 2006 av Ragnarök Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 Jag har aldrig kunnat logga in på första sidan,jag har alltid blivit tvungen att gå in i forum och sen logga in,som jag tydligen också har problem med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Jag loggar aldrig ut men är det så för alla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 När ska Admin fixa det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 När ska Admin fixa det? Skicka en medelande till admin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
djfille2 Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 (redigerat) vem e admin(vad heter han) :gitarr: :gitarr: :gitarr: Redigerat 27 Januari 2006 av djfille2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Tänk på att skriva in namnet EXAKT som ni heter, med stora och små bokstäver. Det kan strula ifall ni har specialtecken i namnet. Annars så fungerar det att logga in här och välja kom ihåg min inloggning och då gå in på www.fuska.se, för då kommer den ihåg inloggningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Admin:Det har aldrig funkat för mig att logga in i första sidan,det står alltid fel lösenord eller användarnamn och nu när jag ska logga in fär i själva forum,då blir det bara vir och ingenting kommer fram...jag blir tvungen att trycka på "Logga in" skriver in allting,men det bli samma sak så jag får gå tillbaka och då är jag inloggad..min beskrivning kanske inte var så bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 De e fel på min inloggning med. När jag loggar in på forumet så blir bara nästa sida helt blank! Så jag får gå in på www.forum.fuska.se igen och då är jag inloggad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Nu har admin fixat inloggningsfelet. http://forum.fuska.se/Ny_Inloggningsfunkti...ase-t57422.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.