Dark Elite Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Killar,inte för att vara dum men jag tycker Jannejan är den bäste av er 3.Men ni är också jättebra. :) Men jag äger ut dom alla, erkänn! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Eh....Tja,Dark Elite,du äger inte ut alla eftersom du inte har hjälpt särskilt många(vad jag kan minnas).Så tvärtom:de äger dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 (redigerat) Inte hjälpt särskilt många!? f*n jag har hjälpt andra ända sen jag blev medlem här på fuska.se den 28/6 2004! Jag har bara tagit en liten paus från fuska.se ett litet tag. Redigerat 28 Januari 2006 av Dark Elite Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Eh....Tja,Dark Elite,du äger inte ut alla eftersom du inte har hjälpt särskilt många(vad jag kan minnas).Så tvärtom:de äger dig. HA HA HA! Ledsen Dark Elite vi äger dig :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Inte hjälpt särskilt många!? f*n jag har hjälpt andra ända sen jag blev medlem här på fuska.se den 28/6 2004! Jag har bara tagit en liten paus från fuska.se ett litet tag. Vad jag kan minnas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 Har klarat all mina Pokémon spel. Jag är rätt så bra. Jannejan är verkligen bra. Jag har Pokémon Guld, Pokémon Sapphire, Pokémon Emerald och Pokémon FireRed. Jag har klarat alla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 Jag har också klarat alla mina. Jag har: Red, Gold, FireRed, Ruby, Sapphire, Emerald Jag tror att jag är bäst i Karlskrona kommun. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rawand Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 Jag tyker ni är jette jette jette jette bra alihopa. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 Tack Tack. Eric H: Jag då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 Tomatketchup: Du är skitbra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Super-pokemon Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 Jag är bra på pokémon! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 Tomatketchup: Du är skitbra! Tackar,du med. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg