Red_fox2 Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 finns de nått program som jag kan använda för att spela in låtar som spelas på dennna dator.Undrar detta aftersom jag lyssnar på en radiokanal från nätet me quick time player å jag skulle vilja ha vissa låtar som dom spelar.... Jag vill helst ha ett program som spelar direckt in från datorn man slipper höra oljud från bakgrunden om man skulle sitta å snacka elle nå sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dellamorte Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 (redigerat) §1.3 Redigerat 26 Januari 2006 av Ragnarök Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 26 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 sånna låtar ä svåra att få tag i så jag vill heldre spela in dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dellamorte Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 vad är det för typ av låtar då??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 26 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 tro mig du vill inte veta....men kan nån svara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 Radiograbber är bra...men det är inte säkert att din radiokanal fungerar. Spelar ingen roll om du gör något annat under tiden...ex snackar i mic eller liknande...den spelar bara in efter radiostreamen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 26 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 ok,ska söka på google efter den nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 med Screamer Radio kan du både lyssna på och spela in radio. finns många stationer, över hela världen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.