Hoppa till innehåll

Eponas Song


JennieDear
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag är fast. Jag ska träffa Saria i Lost woods ( tror jag) , ligger Forest Temple där? Dessutom behöver jag Eponas song för att få hästen, men jag har inte fått den nånstans...? Av vem får man den och när? Hjälp...jag har gått runt hela världen hundra varv utan att nåt händer nånstans, vad har jag missat?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När du är liten så går du och snackar med tjejen 2-3 gånger, sen drar du fram din ocarina och hon säger lite till...

 

lär dig eponas song

 

bli vuxen och gå tillbaka till ranchen. snacka med den nya ägaren och betala summan. (typ 50 spänn) han ger dig en skit-häst men spela eponas song så kommer den bäste hästen i ranchen... EPONA!

 

Hoppa lite hinder och snacka med honom innan tiden tar slut. Ställ upp på tävlingen. Vinn 2-3 gånger över honom och du får hästen. Men då låser han in dig så att du inte kan komma ut. Ta epona och hoppa ut igenom en av sidorna på ranchen eller där han står.

 

 

Voilà

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När du är liten så går du och snackar med tjejen 2-3 gånger, sen drar du fram din ocarina och hon säger lite till...

 

lär dig eponas song

 

bli vuxen och gå tillbaka till ranchen. snacka med den nya ägaren och betala summan. (typ 50 spänn) han ger dig en skit-häst men spela eponas song så kommer den bäste hästen i ranchen... EPONA!

 

Hoppa lite hinder och snacka med honom innan tiden tar slut. Ställ upp på tävlingen. Vinn 2-3 gånger över honom och du får hästen. Men då låser han in dig så att du inte kan komma ut. Ta epona och hoppa ut igenom en av sidorna på ranchen eller där han står.

 

 

Voilà

 

OK, tack ...misstänkte att jag missat nåt....Så jag är körd eftersom jag är stor nu...? Måste jag verkligen börja om med alltihop??

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det ska du väl inte behöva? Så vitt jag vet behövs inte Epona för att fixa Forest Temple, och när du väl klarat det templet så återvänd till Temple of Time, det går nämligen att bli liten igen genom att sätta tillbaka Master Sword på sin plats. För att bli vuxen efteråt går du bara till Temple of Time och drar ur svärdet igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...