åäö Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 hej jag vill veta hur man slår in koder och vad man ska slå in dom om ni hjälper mig så är ni min coolaste :kung:. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 du slår in dom på startmenyn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
åäö Skrivet 27 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 du slår in dom på startmenyn oh förlåt jag menade vad ska man kola sen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
satoros Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 hej jag vill veta hur man slår in koder och vad man ska slå in dom om ni hjälper mig så är ni min coolaste :kung:. hahahahah kan du inte det!!!!! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 du slår in dom på startmenyn du slår in fusken på startmenyn sen om det funkar ser du en ruta som kommer upp...ex "you have unlocked ford gt" men fuska helst inte det blir så tråkigt då ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
åäö Skrivet 28 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 du slår in dom på startmenyn ok :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hackr Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 Är det inte dags att låsa den här tråden nu? Han har ju fått ett svar på frågan så då är det väl lika bra att låsa den här tråden...Eller?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg