jacx Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Vet ej hur man gör en sån röstnings sak så det få bli såhära. Pikachu. Charmander. Squirtle. Bulbasaur. Cyndaquil. Totodile. Chicorita. Torchic. Mudkip. Treecko. Eevee ( DX ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Umber Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 (redigerat) Eevee :evil: Utveckla till Shiny Umbreon :P Redigerat 27 Januari 2006 av Umber Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 27 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Shiny Umbreon är min favorit pokemon med xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Mudkip Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Totodile.Mitt första användarnamn var Rockodile. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 27 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Totodile gillar jag med :P Trodde alla skulle ta charmander :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Jag funderade på att ta Charmander men sen så tog jag Mudkip. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Om du vill göra spelet svårare ska du nog ta Treecko. Annars ska du ta Mudkip. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Jag funderade på att ta Charmander men sen så tog jag Mudkip. du menar squirtle? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meganium17 Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Vet ej hur man gör en sån röstnings sak så det få bli såhära. Pikachu. Charmander. Squirtle. Bulbasaur. Cyndaquil. Totodile. Chicorita. Torchic. Mudkip. Treecko. Eevee ( DX ) Det stavas inte Chicorita utan Chi(k)orita :P Aja jag tycker Chikorita är bästa starten, utveckla den till Meganium Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Men den bästa att välja i början av Pokémon är Cyndaquil. Iallafall. På Gold/Silver är min favorit: Totodile. Ruby/Sapphire och Emerald: Mudkip Red/Blue & FireRed/LeafGreen: Charmander På Yellow gillar jag Pikachu mäst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Jag funderade på att ta Charmander men sen så tog jag Mudkip. Öh... Nej, varför skulle jag? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg