DarkNintendo Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Torchic. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 (redigerat) One Piece: Därför att du skrev: Jag funderade på att ta Charmander men sen så tog jag Mudkip.. Man kan inte välja mellan Charmander och Mudkip i något spel. Redigerat 28 Januari 2006 av Eric H Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Nej jag vet. Men jag menar här i tråden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wolfstorm Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 : :cool: treeko men <_< torchic är nog poppis. : Vet ej hur man gör en sån röstnings sak så det få bli såhära. Pikachu. Charmander. Squirtle. Bulbasaur. Cyndaquil. Totodile. Chicorita. Torchic. Mudkip. Treecko. Eevee ( DX ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rayquaza_kung Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 torchic tycker jag blaziken den är över stark min klara ligan 3 gånger själv :cool: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
groudon Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 torchic tycker jag blaziken den är över stark min klara ligan 3 gånger själv :cool: :gitarr: emerald tycker jag att det är mudkip Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pokemaster1 Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 (redigerat) treecko!!!!!!! han äger!! Redigerat 26 Februari 2006 av pokemaster1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 smartast att välja mudkip i Emerald/Ruby/Sapphire. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kirk Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 jag tog mudkip på emerald men ongra mig...så jag bytte över torchic från fire red så nu har jag blaziken i 87:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Och ingen har tagit Bulbasaur *går mot utgången* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg