-IcoN- Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 Jag spelar ibland men inte så ofta längre.Har för många läxor :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Super-pokemon Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 Men jag får tre läxor när jag får läxor. :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meganium17 Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 Jag är 11 år och jag tycker om Pokémon och spelar det.. Man får väll gilla det om man vill! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 Är 16 år spelar Pokemon endast när jag åker bil typ över 2 timmar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koneko Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 Pokemon är roligt i beroende viken ålder man är. Jag körde när jag var liten men inte längre. :kung: E ungefär som dej fast jag kan spela lite då och då när jag har lust. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wofukomi Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Njaa, han var bara 42, men asså, ooh... Han kanske e lite CP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 varför ska man inte spela pokemon? jag älskar det men tycker att det blivit bara bättre med åren ångrar att jag inte följde serien upp till GBA. ska köra en nystart med DS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 (redigerat) Kanske det men jag her sett en som var 20 år och gillade pokémon på en sida som jag var medlem på men jag har inte varit på sidan på en vecka! :lol: Och det här är min avatar §1.23 - Ondödigt. ______________________________ Spelar pokemon själv :) På nätet och på GB. Redigerat 3 Mars 2006 av Darwin2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Det finns många vuxna som spelar Pokemon, titta på alla seriösare Pokemonforum, tex Smogon, Gamefaqs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Det finns många vuxna som spelar Pokemon, titta på alla seriösare Pokemonforum, tex Smogon, Gamefaqs. JuPP.Pokemon är jätte populärt :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Jag har liksom runt 500 pokémon kort bland annat Macargo EX, Schyter EX, Shiining Celibi och Shining Tyranitar. Ska sälja dom tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Vadå man får tyka vad man vill jag spelar pokemon! jag spelar pokemon ibland dte e ju kul och dom e så söta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg