forum Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 :cool: :cool: Här kan du skriva alla rykten du hört eller läst. även om olika moddar. jag har hör att det finns en ubåt som man kan köra men det tror jag ej på eller ??. finns det en sån ubbåt ??. :student: :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Nej jag tror inte det ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
djfille2 Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 [jag har aldrig sätt en ubåt o har haft det spelet sen det komm :gitarr: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Det finns en ubåt i hamnen i San Fierro men man kan inte göra ngt med det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forum Skrivet 27 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 vad har ni hört för rykten då ? :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Finns ingen ubåt att köra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Jag menar ju det. Finns en fast man inte kan köra den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dennis44 Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 what about leatherface ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Nej han finns inte och inte bigfoot heller! :lol: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 leatherface finns! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebabmannen Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Det är inte säkert att leatherface finns.Ingen som jag vet har skickat in en film om leatherface.Har jag rätt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 leather face does not exict, bara nån skum snubbe som e i skogen.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg