Gäst Tomatketchup Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Ok,låt se om du kan göra såhär då. ;) Shiny Tyranitar lv 100 Surf,Earthquake,Crunc,Rock Slide Espeon lv 100 Psychic,Quick Attack,Iron Tail,Shadow Ball Hitmontop lv 100 Triple Kick,Earthquake,Thief,Sandstorm Piloswine lv 100 Rock Slide,Blizzard,Earthquake,Strenght Kingdra lv 100 Hydro Pump,Attract,Toxic,Blizzard Togetic lv 100 Fly,Ancient Power,Magical Leaf,Psychic Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kirk Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 jag har pupitar lv47,crunch.rock slide,sandstorm,thrash milotic lv55,rain dance.surf,hydro pump,recover metagross lv47,iron defens psychic,metal claw,strenght walrein lv45 ,surf,rest,snore,body slam aggron lv46,thunder iron tail,hyper beam,take down salamence lv57 ,ember,fly,headbutt,bragonbreath Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meganium17 Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Mitt team behöver inte ändras av nån annan jag ändrar mitt team själv :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 Jag är nöjd med mitt team, mew på lvl 100 + 5 andra på lvl hundra.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 det e ganska bra :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 Jag behöver nya atacker så tipsa gärna på några bra. *Raikou atacker:Crunch,thunder,thunderbolt,calm mind(jag behöver nya atacker tipsa gärna på någon bra)lv 80 *Kingdra atacker: icebeam,surf,hydropump,dragon dance lv:81 *Snorlax Atacker: Ice beam,flamethrower,thunderbolt,solarbeam lv85 *Dragonite atacker: ice beam,flamethrower,thunderbolt,fly lv85 *Tyranitar Atacker: ice beam,earthquake,flamethrower, thunderbolt lv 85 *mewtwo atacker: ice beam, flame thrower, thunder bolt, psychic lv 100 Jag har även fixat ett ägg av min snorlax som har sama atacker men jag tänkte EV levla han. kan någon ge mig tips på att göra det bra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 Ev träna snorlaxs HP eller Defense.. Du får jätte mycket HP och Defence eftersom det är hans starka sidor. bry dig inte om hans speed så mycket. Ändra snorlaxs attacker till. Rest, Snore, Earthquake, Strenght.. Eller nån stark normal attack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 okej tack för tipset. men hur EV yränar man defenden och liven då? mådte men möta pokemon som har mycket liv då? p.s jag har leaf green så jag vet inte vilka jag ska möta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 robert: Raikou: Byt gärna bort Crunch mot Physic eller Physbeam. Använd VS seeker för att möta om tränarna. Eller så kan du klara mysteriet med öarna och träna i Elite Four. För man kan möta om Elite Four om man har klarat mysteriet där. Kingdra: Inget som behöver ändras. Träna bara som jag sa förrut i Elite Four efter öarna. Snorlax: Allt bra där enligt mej. Dragonite: Allt bra förrutom en sak: Ersätt Tunderbolt med Thunder eller Dragon Dance. Tyranitar: Byt bara bort Thunderbolt mot Thunder. Mewtwo: Inget som behöver ändras. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 hp = Wishmurs Def = Koffings Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 Eric h: jag kör hellre med thunder bolt i stället för thunder bara för man träffar jämt med thunder bolt om motståndaren inte gör så att han får bätre evenesie eller nåt. Snooze: okeju men som jag sa så har jag leaf green och vad jag vet så kan man inte möta whismur då. eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 (redigerat) Har spelat typ 3 dagar... xD (Pokémon Leaf Green) De här Pokémonen har jag nu Eevee Lvl 25 Attacker: Helping Hand, Sand-Attack, Growl och Quick Attack. Snorlax. Lvl 30. Attacker: Headbutt, Yawn, Rest och Snore. Sandslash. Lvl 31. Attacker: Counter, Slash, Cut och Rock Slide. Pidgeotto. Lvl 32. Attacker: Tackle, Wing Attack, Gust och Quick Attack. Blastoise. Lvl 49. Attacker: Tackle, Water Gun, Protect och Bite. Pikachu. Lvl 49. Attacker: Flash, Thunder, Quick Attack, Thunderbolt. De här Pokémonen har jag på Bills PC Meowth. Lvl 14. Attacker: Skratch, Growl och Bite Rattata. Lvl 8. Attacker: Tackle, Tail Whip och Quick Attack. Bellsprout. Lvl 15. Attacker: Vine Whip, Growth, Wrap, Sleep Powder. Hitmonchan. Lvl 25. Attacker: Comet Punch, Agility, Pursuit och Mach Punch. Cubone. Lvl 15. Attacker: Growl, Tail Whip, Bone Club, Headbutt. Diglett Lvl 18 Attacker: Skratch, Growl, Magnitude, Dig. Zubat Lvl 14 Attacker: Leech Life, Astonish och Supersonic. [EDIT] Har skrivit i attackerna. Redigerat 17 Mars 2006 av Salzalada Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg