lizem Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Skrivet 18 Mars 2006 mm, så ska man göra och inte låta den dö mycket. jag vill ha en umbreon lätt...
lizem Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Skrivet 19 Mars 2006 jaja, jag säger dö men man kan ju säga både och, alla jag känner säger dö förutom ni då... fast jag vet att det heter faint=svimma
Eric_H Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Skrivet 19 Mars 2006 Men back on topic någon gång! Sapphire: Blaziken lv 54 attacker: Overheat, Blaze Kick, Double Kick och Mirror Move. Swellow lv 52 attacker: Steel Wing, Aerial Ace, Fly och Endavaor. Skarmony lv 36 attacker: Steel Wing, Air cutter, Agility och Rock Smash Lombre lv 39 attacker: Fake Out, Water Sport, Thief, Fury Swipes Azurill lv 5 attacker: Surf, Charm, Tail Whip, Water Gun Pelliper attacker: Wing Attack, Fly, Protect, Mist
Gäst Tomatketchup Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Skrivet 19 Mars 2006 MegaMartin(X) : Du har alldeles rätt,Flareon är den sugigaste av alla.
MegaMartin Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Skrivet 19 Mars 2006 Den bästa statset den har är attack, och den har inte ens en typbonus för det. Den lär sig nästan bara Normal-attacker som inte går på SpAtk:en, som är lägre. Espeon är en bra specialattackerare, Jolteon är snabb och Umbreon är en tank(mkt def/sp.def/HP). Tips: lär Umbreon Toxic.
Rekommendera inlägg