Nittionio Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 Man får inte kasta snöbollar på våran skola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 Finns en liten bandyplan där det är tillåtet på min skola.. Annars förbjudet. Inte för det är så många som bryr sig om det .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spy Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 Det är aldrig bra snöbols snö på våran skola men anars brukar hela skolan kasta fast det är förbjudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 Det är väl ingen lärare som direkt gillar då man kastar snöbollar men vad kan dom göra åt det? Brukar vara snöbollskrig I korridorerna och fiket Ibland, ganska roligt, men blött för vissa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 det är tyvärr förbjudet men jag tycker det är lite dåligt att man inte får kasta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 I min skola är det strängt förbjudet man får 1 timmes kvarsittning om man kastar en snöboll (utan några varningar) :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 I min skola är det strängt förbjudet man får 1 timmes kvarsittning om man kastar en snöboll (utan några varningar) :angry: Kvarsittningar är oftast inte något problem bara att strunta I dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Man får kasta var man vill men snart blir det nog förbjudet för flera i min klass (jag med) har kastat på några lärare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 läarna bryr sig inte så alla kastar hej vilt, inomhus också :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 heh på min skola är typ det ända man inte får göra med snöbollar är att kasta på lärare..ananrs bryr dom sig inte..jag råkade även krossa en ruta på skolan, slapp betala skolan betalade åt mig.. :D vi brukar mula varandra innomhus oxå.. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 I min skola är det strängt förbjudet man får 1 timmes kvarsittning om man kastar en snöboll (utan några varningar) :angry: vad händer om man inte går på kvarsittning då? De kan egentligen inte göra nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 Vi har en framsida och baksida på vår skola, på baksidan får man kasta bäst man vill. Och alla småbarna brukade va där och bli mulade av dom större men sen kom en lärare och sa åt oss att sluta. dom va ju på baksidan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.