Desu Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Skrivet 27 Januari 2006 (redigerat) GÅ över till hennes religon och till hennes ras den smartare rasen överlägsen alla andras!!!!! hon är världens mäktgaste guddina och den enda sanna guden! jag ska gå över till hennes ras och lämna människorna för gott UNDERKASTA ER FÖR KATTGUDDINAN BAST! för hon är den enda sanna HELIGA! och som är vår beskyddare och närmsta allmäktige RA och bast är dom mäktigaste i hela världen må alla UNDER KASTA sig för dom!!!! Redigerat 27 Januari 2006 av girder
Larath Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Skrivet 27 Januari 2006 GÅ över till hennes religon och till hennes ras den smartare rasen överlägsen alla andras!!!!! hon är världens mäktgaste guddina och den enda sanna guden! jag ska gå över till hennes ras och lämna människorna för gott UNDERKASTA ER FÖR KATTGUDDINAN BAST! för hon är den enda sanna HELIGA! och som är vår beskyddare och närmsta allmäktige RA och bast är dom mäktigaste i hela världen må alla UNDER KASTA sig för dom!!!! Gud den allsmäktige skola beskydda mig från dessa nidningsdåd.
Rekommendera inlägg