Gäst THEPALADIN Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 VAR FONGAR MAN SURSKIT Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Jag har för mig att man fångar den nedanför Fortress City. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Man kan inte fånga Surskit i Emerald. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Man kan inte fånga Surskit i Emerald. Nej det kan man inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meganium17 Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Länka över den från Ruby/Sapphire Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 men det är bäst att ha sapphire med emerald bara för att du kan fånga latias och på emerald latios men jag bara fattas latias men min vänn ska klara ligan och välja red :rambo: :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 men det är bäst att ha sapphire med emerald bara för att du kan fånga latias och på emerald latios men jag bara fattas latias men min vänn ska klara ligan och välja red :rambo: :cool: På emerald får man välja vilken av dom man ska fånga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rayquaza_kung Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 jag vet men rudi får virus direkt men så suskit kan man linka över så du behöver nåt av spelet ja :cool: :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gtakillen Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 man kan få surskit på pokedexen. så här gör man : du åker till lilycove city och går man vägen till fortree staden menpå vägen finns en trännare som har både surskit och masquerian. själv har jag bara latias kvar i pokedexen :cool: :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 Men du pokekung. För att fylla sin Pokédex så måste man fånga alla pokémon inte bara hitta dom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rayquaza_kung Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 naj erik, man ska bara se dom så om du ser en pokemon i nån kontest så har du den i din dex(pokedex9 ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Ja jag vet. Men för att fylla sin Pokédex fullt så måste man fånga alla. Eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg