Kassler Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Skrivet 25 Januari 2004 När jag satt och spelade Så lät det KABRAK från hårddisken. Sen kom det en blå skärm där det stod att man inte kunde läsa cd skivan också hängde sig datan. När jag sen prövade att trycka ut skivan igen så fastnade grejen och åkte till baka igen. Nu har jag fått upp den riktigt fast skivan i är Avbruten på några ställen. och de går inte att stänga Cdspelaren. Vad fasen har hänt???? :frown: Citera
-MGS- Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Skrivet 25 Januari 2004 Pokemon, virus pajjar inte delar... Köp en ny CD rom spelare det är fel på den dom kostar inte så mycket kanske 100~200 kr Citera
Kassler Skrivet 25 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 25 Januari 2004 Nån som vet vad det är för fel? Citera
manezz Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Skrivet 25 Januari 2004 Om du vill ha en så har jag kanske en cd-rom spelare ledig men den kostar 80:- :?: Citera
Gäst Soffan Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Skrivet 25 Januari 2004 Köp en dvd läsare... Så din dator kan läsa dvd! Tror det kostar 300:- på en internet affär! Citera
-MGS- Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Skrivet 26 Januari 2004 Det kan ju oxå vara hdd som är pajj och då startar den inte om CD läsaren går sönder så ska den starta och komma in i windows... och en hdd är inte billigaste... Citera
Gäst Gollum Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Skrivet 26 Januari 2004 Pokemon, virus pajjar inte delar... Köp en ny CD rom spelare det är fel på den dom kostar inte så mycket kanske 100~200 kr ne ja vet..men virus kan göra sönder eller skada drivrutinerna i datorn Citera
-MGS- Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Skrivet 26 Januari 2004 Gollum, ja det kan dom. Men CD rom spelaren använder inte driv rutiner och inte en hd heller Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.