The Strangler Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Var är det lättaste stället att farma med en level 20 Ranger/Monk? Vilka skills ska jag använda?! :( Har också en Warrior/Ranger... level 12, men tränas upp.... Var ska man farma med vilken som hälst av dessa gubbarna, och vilka skills ska jag använda, för att få så mycket åengar som möjligt?! :medieval: :medieval: :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 jag tycker att det är enkelt att farma i sorrows furnace området. Där kan du hitta gröna vapen som alltid har max stats. Det spelar ingen roll vilket yrke man har där. Men sorrows är i slutet av spelet och jag vet inte vart du är i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Ettins, finns nånstans utanför beetletun har ja för mej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Ettins, finns nånstans utanför beetletun har ja för mej Jag har ochså för mig det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 vad är farma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Precis farma, e det när man går och dödar ice imps tex och försöker få drops som icey dragon sword lr d.y.l? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.