Micke89 Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Skrivet 30 Januari 2004 det dkulle inte förvåna mig, dem har ju gjort ett antal tillägg till The sims.. :) _____________________________________ Jag kände på mig att mina föräldrar hatade mig. Mina badleksaker var en radio och en brödrost! Citera
Killer_Johan Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Skrivet 30 Januari 2004 Det är faktiskt bra att de göra the sims 2 utan expansioner.För om de hade haft expansioner till det skulle det bli dyrare att få det kompletta the sims spelet. Citera
tweak Skrivet 30 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 30 Januari 2004 asså ja har skika in en fråga till www.thesims.se men dom svarar ju inte Citera
-MGS- Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Skrivet 30 Januari 2004 Ferrie, hm... ingen skillnad på Maxis och illusion Softworks? jo blir nog bra nån gång hänger inte riktigt med i sims spelen Citera
Exoclyps Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Skrivet 2 Februari 2004 asså ja har skika in en fråga till www.thesims.se men dom svarar ju inte Vad är det dem inte svara på? :huh: ______________________________ Iaf, TSO - Inget Datum, går att beställa från USA. :angry: The Sims 2 - 18 Mars enligt visa källor. Har oxå hört 19 Mars. Men lite inte på något utav dem. <_< Jag kan garantera att dem kommer släppa Tilläg till TS2 :) Och, desutom, New and Improved till TSO kom ut får LÄNGE sen nu... :huh: Citera
kimen Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Skrivet 2 Februari 2004 (Exoclyps @ 02/02-2004 15:28:29) asså ja har skika in en fråga till www.thesims.se men dom svarar ju inte Vad är det dem inte svara på? :huh: ______________________________ Iaf, TSO - Inget Datum, går att beställa från USA. :angry: The Sims 2 - 18 Mars enligt visa källor. Har oxå hört 19 Mars. Men lite inte på något utav dem. <_< Jag kan garantera att dem kommer släppa Tilläg till TS2 :) Och, desutom, New and Improved till TSO kom ut får LÄNGE sen nu... :huh: Alla skriver dit så att jag vet alla tjejer i min klass älskar thesims dom skriver om till dom hela tiden :lol: Citera
tweak Skrivet 4 Februari 2004 Författare Rapport Skrivet 4 Februari 2004 (Exoclyps @ 02/02-2004 15:28:29) asså ja har skika in en fråga till www.thesims.se men dom svarar ju inte Vad är det dem inte svara på? :huh: ______________________________ Iaf, TSO - Inget Datum, går att beställa från USA. :angry: The Sims 2 - 18 Mars enligt visa källor. Har oxå hört 19 Mars. Men lite inte på något utav dem. <_< Jag kan garantera att dem kommer släppa Tilläg till TS2 :) Och, desutom, New and Improved till TSO kom ut får LÄNGE sen nu... :huh: ja frågade om dom kunde lägga in lite mer bilder till "the sims 2" om ja ska köpa de!!! :rolleyes: Citera
*MiH*Puma Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Skrivet 4 Februari 2004 Tror ni Att The Sims 2 eller online bra tror ni? B) Citera
Bigbrother Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Skrivet 4 Februari 2004 Jag tror att jag ska köpa det eller så ska jag köpa cs cz :D Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.