Nintendo Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 hej kan någon adda mig på MSN och sicka STEAM INSTALL då är ni skita shyssta... :new_snipersmilie: :1_15firing: CS... :mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 gå in här http://w1.136.telia.com/~u13604247/steaminstall.exe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 va tusan e steam install? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-MGS- Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 ZuperZonic, www.steampowered.com där kan du läsa mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mad_doc Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 hehé,den sidan funkar typ aldrig på den gamla datan!vad kan det bero på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-MGS- Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 mad_doc, ränsa dina cookies Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Micke89 Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 är inte steam lika mycket warez som mta? _________________________________ "På min tid hade vi inga katter eller hundar. Allt jag hade var Silverhingsten, min älskade lilla pappersklämma." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 Neej och MTA är väl inte warez? :s Eller iaf inte om du syftar på Mp modden till Gta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 jag kan adda dig på msn...och jag kan skicka steam install.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WeeMan Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 mitt Steam Install funkar inte.När jag försöker installera cs tillexempel så står det att cdkeyn redan är registrerad så jag försökte med en cd key generator men funkar inte heller kommer samma sak vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-MGS- Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 WeeMan, säger som dannie: Pengar+spelbutik=Half Life!!! köp en cd key ffs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Micke89 Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 men -MGS- säger att det är det.. så han anmälde min tråd.. "På min tid hade vi inte virtual reality. Om en enögd barbarisk krigare jagade dig med en yxa var du tvungen att hoppas att du kunde springa ifrån honom." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.