jane Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Skrivet 28 Januari 2006 Jag hittar inte andra banan. Håller på att bli galen... Hur sjutton kommer jag dit? Jag har ju lämnat alla pusselbitar som behövs och den andra banan har öppnats. Men sen hittar jag inte den. Hjälp mej!!!
Gun Guy Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Skrivet 30 Januari 2006 Jag hittar inte andra banan. Håller på att bli galen... Hur sjutton kommer jag dit? Jag har ju lämnat alla pusselbitar som behövs och den andra banan har öppnats. Men sen hittar jag inte den. Hjälp mej!!! Du går till det gyllene jiggy palatset och till höger om porten till första banan ska du kunna hoppa up på någonting och klättra med en skreva i berget mot en dörr. Om du inte förstod eller behöver mer hjälp säg bara till. B)
jane Skrivet 20 Februari 2006 Författare Rapport Skrivet 20 Februari 2006 Håller på att bli galen igen. Hittar inte han som lär mej att klättra på väggarna... Var är han?
Gun Guy Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Skrivet 21 Februari 2006 Vilken värld? Det finns ju tusen såna. Han är överallt, Om du vill lära dig några nya moves hitta nya. Det är väldigt svårt och säga var dom finns, dom får man hitta själv.
contra Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Skrivet 26 Juli 2007 om du går till första banan och gå till det ståra templet bakom nån stans ska han finnas
Rekommendera inlägg