Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Jag har Java installerat på min dator, men jag kan ändå inte spela spel såsom RuneScape.

Jag har laddat ner den senaste versionen från deras hemsida och installerat, men det funkar ändå inte!

Vad är fel?

Skrivet

Jag kan slå vad om att du får upp en ruta där det står: Internet Explorer har utfört en förbjuden åtgjärd och måste avslutas. Det får jag upp i alla fall. Jag har också det problemet när jag är hos morsan och ska spela RuneScape. Har installerat om Java och försökt fixa det, men inget hjälper.

Nu till hjälpen. Jag kan inte hjälpa dig lösa problemet, men om du inte har märkt det så kan man välja i en lista vilket Java man ska starta RuneScape med. Man kan även välja att köra utan Java eller vad det nu är. det är sista allternativet. Välj det. Du kan spela men det blir inget ljud och jag tror det laggar lite.

Gäst QuikSilver
Skrivet

Förr kunde inte jag heller spela rs, men jag bara starta om datorn så funkade de.. Men du kanske inte har samma problem.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...