Salzalada Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Skrivet 28 Januari 2006 Jag har Java installerat på min dator, men jag kan ändå inte spela spel såsom RuneScape. Jag har laddat ner den senaste versionen från deras hemsida och installerat, men det funkar ändå inte! Vad är fel? Citera
Gäst Jerker_92 Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Skrivet 28 Januari 2006 (redigerat) *varnad* Redigerat 29 Januari 2006 av admin Citera
ELF Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Skrivet 30 Januari 2006 Jag kan slå vad om att du får upp en ruta där det står: Internet Explorer har utfört en förbjuden åtgjärd och måste avslutas. Det får jag upp i alla fall. Jag har också det problemet när jag är hos morsan och ska spela RuneScape. Har installerat om Java och försökt fixa det, men inget hjälper. Nu till hjälpen. Jag kan inte hjälpa dig lösa problemet, men om du inte har märkt det så kan man välja i en lista vilket Java man ska starta RuneScape med. Man kan även välja att köra utan Java eller vad det nu är. det är sista allternativet. Välj det. Du kan spela men det blir inget ljud och jag tror det laggar lite. Citera
Gäst QuikSilver Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Skrivet 30 Januari 2006 Förr kunde inte jag heller spela rs, men jag bara starta om datorn så funkade de.. Men du kanske inte har samma problem. Citera
Salzalada Skrivet 30 Januari 2006 Författare Rapport Skrivet 30 Januari 2006 Nej, jag har inte samma problem. Det är nåt knas med java. Jag kan inte starta nåt som har med Java att göra. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.