Gäst DonKeN Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 Aldrig Bush. Det skulle bli krig då här i Sverige. quaked. Han förbjuder alt. Plus att han ger mer bidrag till soff potatisar än till barn som går i skolan och ska få en framtid. Han är dålig på många sätt. T.ex, våldtäksmän. Vad för straff får dem? 1-2 månaders fängelse? Ibland inte ens någonting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 Jag tycker att Göran Persson är en bra statsminister. Han har ju inte makt att själv bestämma allt, men hans ord väger mycket bland socialdemokraterna. Dessutom tycker jag att han har en varm utstrålning vilket gör att han ter sig mycket bra på bl.a. tv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 Fredrik Reinfeldt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 Fredrik Reinfieldt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 Vet inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 Jag vill inte ha en ny, jag vill att Göran ska sitta kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 (redigerat) NesseN Såå rätt grabben! Men om detta inte är möjligt håller jag mig till Göran.. Mora Nisse har övertygat mig sen länge. Redigerat 2 Februari 2006 av NesseN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 Jaaaa NesseN 4 stadsminister Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Mellanmjölk klart. :mellow: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Göran for president! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 (redigerat) Om nu inte jag lyckas som sveriges stadsminister ska jag bli knarkhund, o då får fanemaj göran sitta kvar. Redigerat 10 Februari 2006 av Vizzkazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 vet ej är inte så intresserad av politik just nu så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.