ingen-reklam-tack Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Skrivet 28 Januari 2006 Hej. Hur hittar jag Keaton masken, den man ska få när man lämnat halsbandet åt Anjo? All-night masken kostar 500 rupies, hur får jag en så stor börs? :visslar: Hur hittar jag postmans hat? och,,, hur hittar jag fierce deitys masken? Tack för all hjälp jag kan få. :kung: / Danne./
Ravenclaw105 Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Skrivet 31 Januari 2006 Keaton Mask: Efter att du get halsbandet till Anju så ska du vänta till natten på tredje dagen... då kan du gå in i Kafei's hus och där står en man som ger dig Keaton Mask och ett brev till Kafei's mamma. Postman's hat: Ta brevet du fick tillsammans med Keaton Mask och ge det till brevbäraren som är inne på postkontoret. Han springer sen med det till baren där Kafei's mamma är. Vänta tills postmannen sprungit ut igen och prata med honom så får du Postman's hat. (Om du själv ger brevet till mamman får du en glasburk med speciell mjölk) Rupees: Du ska till Great Bay. Det finns 2 hus nära stället där du räddade Zora snubben. I det ena finns en gubbe som har en sjöhäst och i det andra är det bara en spricka. Spräng väggen och klara sen av Skulltula delen. När du hittat alla och återvänt träffar du på en snubbe som ger dig plånboken. Fierce Deity Mask: Hitta ALLA andra masker och bege dig till månen. Prata med de fyra ungarna som springer runt trädet och spela deras spel. Du måste ge dom dina masker... klara av spelet så kommer du tillbaka till trädet. När du get alla masker till dom ungarna ska du prata med ungen vid trädet som ger dig masken. Efter att du klarat av Majoras's Mask, tryck på Reset knappen så kommer du ha Fierce Deity Mask och alla andra masker. Hoppas detta hjälpte ^^
ingen-reklam-tack Skrivet 31 Januari 2006 Författare Rapport Skrivet 31 Januari 2006 Keaton Mask: Efter att du get halsbandet till Anju så ska du vänta till natten på tredje dagen... då kan du gå in i Kafei's hus och där står en man som ger dig Keaton Mask och ett brev till Kafei's mamma. Postman's hat: Ta brevet du fick tillsammans med Keaton Mask och ge det till brevbäraren som är inne på postkontoret. Han springer sen med det till baren där Kafei's mamma är. Vänta tills postmannen sprungit ut igen och prata med honom så får du Postman's hat. (Om du själv ger brevet till mamman får du en glasburk med speciell mjölk) Rupees: Du ska till Great Bay. Det finns 2 hus nära stället där du räddade Zora snubben. I det ena finns en gubbe som har en sjöhäst och i det andra är det bara en spricka. Spräng väggen och klara sen av Skulltula delen. När du hittat alla och återvänt träffar du på en snubbe som ger dig plånboken. Fierce Deity Mask: Hitta ALLA andra masker och bege dig till månen. Prata med de fyra ungarna som springer runt trädet och spela deras spel. Du måste ge dom dina masker... klara av spelet så kommer du tillbaka till trädet. När du get alla masker till dom ungarna ska du prata med ungen vid trädet som ger dig masken. Efter att du klarat av Majoras's Mask, tryck på Reset knappen så kommer du ha Fierce Deity Mask och alla andra masker. Hoppas detta hjälpte ^^ 1000-tack för hjälpen. Det enda jag just nu undrar över är -vilken är reset-knappen? Ja då ska jag gå och spela klart min majoras mask. Tack ännu en gång. :cool:
Ravenclaw105 Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Skrivet 1 Februari 2006 Jag antar att du spelar på ditt gamecube, då finns det 3 knappar på konsollens ovansida. 1 knapp för att starta gamecubet. 1 knapp för att öppna för att sätta i en skiva. 1 knapp för att starta om (reset). Det står reset ovanför knappen också.
Gäst Nice-Mupp Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Skrivet 4 Februari 2006 jag har fastnat i rummet före bossen i deku temple
Skinnpytte Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Skrivet 5 Februari 2006 Nice_bajs: Är det i Majoras Mask? Eller är det i OoT?
Ravenclaw105 Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Skrivet 6 Februari 2006 Deku Templet finns bara i Majora's Mask och heter "Woodfall Temple". I det rummet före bossen ska du få bort elden och sen flyga från toppen över till pelaren med elden. Du måste vara snabb innan elden kommer tillbaka. På pelaren finns ännu en blomma att använda för att flyga. PS: För att få bort elden ska du skjuta på en kristall som finns höger om pelaren. Klättra längst upp så ser du den.
Rekommendera inlägg