Fusion Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 (redigerat) Hej,idag installerade jag Adobe photoshop 5.5,kan ni hjälpa mig med hur man kan göra sånna där fina avatarer etc? Är tacksam för alla svar. :) Redigerat 28 Januari 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 (redigerat) kan ju börja med denna lilla guide jag letade upp igen och postade... http://forum.fuska.se/index.php?showtopic=57533 Redigerat 29 Januari 2006 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 2 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 Men funkar det för photoshop 5.5? Alltså kan man göra sånna där fina bakgrunder och texter i 5.5? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 har du rätt fonter (som finns att hämta på t.ex. dafont.com) så kan du åtminstone ha snygg stil, även om 5.5 inte har några blending options (typ 3d stil och glöd på texten). bakgrunden som är med i den guiden tror jag går att göra. den funkar i version 6 iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 3 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 (redigerat) Den fula avatrn som jag har nu har jag själv gjort,fast det jag vill veta är ifall man kan göra snygga texter. Och du skrev tidigare i en annan tråd att man ska titta på "text verktyg",fast min är på engelska...och jag vet inte vart man hittar den... Redigerat 3 Februari 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilli Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 (redigerat) Gå in på kontrollpanelen och textsnitt så drar du bara in den text du laddat ner på dafont.com t.ex. EDIT: STAVFEL Redigerat 3 Februari 2006 av Chilli Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 3 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 (redigerat) Så man måste ladda ner snygga texter och liknande? En sak till,är det gratis att ladda ner dessa texter? Redigerat 3 Februari 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilli Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 Självklart!! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 3 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 Nu har jag laddat ner den,men hur kan jag skriva in den i Photoshop,eftersom jag gick in i kontrollpanelen,men jag hittade inget "textsnitt",kan du inte säga lite mer detaljerad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 Kontrollpanelen > Teckensnitt. Dra typsnittet till den rutan. Annars kan du gå in på Den här datorn > C: > WINDOWS > FONTS det är samma sak... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 3 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 Jag försökte kopiera den,klistra den och dra över den till de andra,men det stog att filen är felaktig eller skadad..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.