ajar Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Geisha har en underbar smak slår nästa Twix. *Dreglar* Emil,din svikare. xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 Geisha har en underbar smak slår nästa Twix. *Dreglar* Vadå svikare, tycker jag att Geisha är gott så tycker jag det. Får nog köpa lite Geisha i helgen. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 Marabou och Guld/Dubbel Nougat är godast. Men jag gillar inte mörk choklad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 Skojade bara Press, jaja just nu är jag hungrig på Twix. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 Skojade bara Press, jaja just nu är jag hungrig på Twix. =) Okej tänkte väl. Har tyvärr ingen choklad hemma. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Marabou är gött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chili Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Marabou, After Eight, Snickers och Sport lunsh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 ALL CHOCLAD MEN MEST >>>>>>TWIX<<<<<< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 All Choklad FFS! Fast godast e nog Fazer Mint Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 snickers är min favorit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 hmmmm marabou med nötter eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Marabou digestive är den godaste chokladsorten inom Marabou chokladen. Älskar digestivekex så jag blev inte förvånad att det var gott när jag smakade sorten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.