Vad gillar ni för sort choklad ? Marabuo gillar jag . Den är godast!
Choklad?
Hmmm... Marabou, Snickers, Twix. Ja. Allt godis vilket innehåller god choklad är väl något jag uppskattar.
mmm After eight....... *dreglar på tangentbordet*
Jag älskar choklad. Det är dock lite synd att det ryktas om att chokladen skapar finnar. Det kanske inte är helt korrekt, men jag försöker hålla mig borta från choklad... Även om det inte går så bra.
Marabou Digestive,Twix och After Eight.
Marabou, Geisha och After Eight... Geisha kanske inte är så känt, men så fruktanvärt god!
Lion. Inget går upp mot denna gudomliga skapelse. Fantastiskt god.
Håller helt med dig, mellanmjölk. Lion är helt magnifik. Fast Twix är också bra god.
Fazer, Marabou, Geisha, Twix gillar typ alla choklad :P
Snickers är gott ;)
Marabou,Tupla,Twix och Snickers.http://smilies.vidahost.com/otn/tongue/rryumy.gif
Mars, Snickers, Twix, Marabou i alla dess former (mintkrokant e underbaar), Lion, After Eight.. ALL Choklad.
cocos och mint!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Twix,Kexchoklad å Marabou! :P
Gillar typ allt som har med choklad att göra. För att vara exakt så är det typ den enda sortens godis jag gillar. Tyvärr tål jag inte nötter(åtminstånde inte dom flesta sorterna) fast ibland kan jag äta sånt endå. Ta t.ex Toblerone. I den ska det finnas jättemycket nougat men jag har ätit det ändå utan att få utslag. Ganska ofta brukar det stå ''kan innehålla spår av nötter''. Nåja, jag älskar choklad.
Jag älskar Choklad och brukar äta det varje helg i princip. Jag gillar väldigt många olika chokladsorter med som Bounty, Marbou. Men mitt favoritchoklad är Twix och jag har länge gillat Twix.
Bounty är gott, men inte efter fem tuggor. Då smakar det skit och man bör vänta minst 3 timmar tills nästa gång man äter bounty.
Annars äger Sorechy celými Sorechmi!
(förresten den där R i Sorechy har "uppochnedvänd tak" som man tyvärr inte kan göra på svenska tangentbord. typ -----> ^ <----- fast upp och ned vänt)
Suuklah ^^
Marabou, mars, snickers..
Attans, blev sugen på choklad nu >_<
Jag gillar Twix, Snickers, Mars, Japp, Marabou mjölkchoklad m.m.