NeoX* Skrivet 2 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 haha det är ju sämst hackr :P hehe, fifa 06 kan man ju spela mycket medans CoD tar slut rätt fort det är ett kort spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 Det kommer nog bli Black för de kommer nog bli de snyggaste spelet till playstation 2 någonsin! :kung: :cool: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 Cool bild rg_fuskare! Jag ska köpa Burnout Revenge. Vilket spel ska ni köpa härnäst? själv tror jag att det blir Star Wars BF II. :cool: (PS,är det någon här som kan förklara hur man får blå text under sina inlägg?) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wrestling_guy Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 2K sport presents . . . NBA 2K6 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
firedept1 Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 ja ska köpa ratchet gladiator eller fifa street2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NeoX* Skrivet 4 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 Någon som har True Crime NY som kan hjälpa mig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soadavatten Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 Mitt blir SSX3 :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NeoX* Skrivet 10 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 Har skaffat mig ST BF II nu :) det äger! :) mm black blire nog för mig med verkar hur grymt som helst!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Vet inte men d dröjer nog ett tag till dess... Ja har tre spel å varava först Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NeoX* Skrivet 11 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Varför varva spel? igentligen man klarat ut dom sen är dom inte så roliga längre :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chili Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Dragon ball Z Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 KH till PS2!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg