Super-pokemon Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Skrivet 29 Januari 2006 Vad ska man göra för att klara ut spelet? :blink:
Eric_H Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Skrivet 29 Januari 2006 (redigerat) MEN VAR NÅN STANS ÄR DU?! Du kan inte bara säga: Vad ska man göra för att klara ut spelet? Redigerat 29 Januari 2006 av Eric H
Super-pokemon Skrivet 29 Januari 2006 Författare Rapport Skrivet 29 Januari 2006 (redigerat) Jag ska till 7 8 gyms men vad ska man göra? P.S i emerald Du ska inte skrika Redigerat 29 Januari 2006 av Super-pokemon
Eric_H Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Skrivet 29 Januari 2006 (redigerat) Flyg till Slateport. Båtstationen är invarderad av Team Aqua. När du pratat med Archie ska du flyga till Lilycove. Surfa in i Aquas hideout. Klara Aqua meddlemmarna så att ubåten åker iväg frpn Aquas hideout. Om du vill till gym nummer 7 i Mossdeep city så ska du surfa åt sydöst från Lilycove. Sen ska du tilll Stevens hus och där får du HM dive. (stevens hus är i Mosdeep.) Surfa sen till Route 128. Där finns det en undervattensgrotta. Använd HM Dive och dyk ner. Där är Team Aqua. Dyk upp igen så kommer du till Seafloor cave. Klara Aqua så blir det översvämmning. Surfa sen nån stans längre upp (titta på Pokénavskartan) tills du kommer precis jämte Sootopolis city. Där finns ett till undervatten. Surfa under där till en liten grotta till. Dyk upp så kommer du till Sootopolis. Där finns det åttonde gymmet. Men först måste du ha gått in i Cave of Origin (ligger i Sootopolis) och mött Walace. Förlåt för att jag var för arg. Men jag blir så himla iritterad när jag ser sånt. Har typ märk 10 trådar där det har stått så. Anmäll inte bara. Redigerat 29 Januari 2006 av Eric H
Super-pokemon Skrivet 29 Januari 2006 Författare Rapport Skrivet 29 Januari 2006 Ja du ska vi bli kompisar?
Rekommendera inlägg