Ogri Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 Jag säljer en habbo gubbe för 500 fm han har 2 rum fulla med möbler och alla möbler är bra det är inte skräp :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 (redigerat) Jag bjuder 500FM.. Vad heter habbogubben? Jag vill gärna kolla om han har grejjerna... Och så behöver din mail så och födelsedatum du använde för att regga den. Så jag kan ändra lösen ord. Redigerat 29 Januari 2006 av Zonix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 Bump: KAN DU SVARA PÅ MIN FRÅGA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aso090 Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 nej stick du jag ska ha den jag ska käna ihop 500 fm sälj dn inte du litar på mig eller hur så jag kommer att köpa den fast jag måste få email och födelsedatum och lösenord och namn ok jag ska köpa den men först måste jag känna ihop Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 8 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 nej stick du jag ska ha den jag ska käna ihop 500 fm sälj dn inte du litar på mig eller hur så jag kommer att köpa den fast jag måste få email och födelsedatum och lösenord och namn ok jag ska köpa den men först måste jag känna ihop då måste du skynda dig :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.