Gäst Tomatketchup Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Skrivet 31 Januari 2006 Men Umbreon är svart och då kan den ju inte glänsa.Espeon kan därimot det.
Overraild Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Skrivet 31 Januari 2006 (redigerat) Men Espeon är en Psychic Pokémon och Umbreon är en Dark Pokémon. Och Psychic-attacker är icke-effektiva mot Dark Pokémon. Så därför gillar jag Umbreon mer än Espeon. Redigerat 31 Januari 2006 av jannejan
jacx Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Skrivet 31 Januari 2006 Personligt gillar jag Umbreon mycket mera.. Men här kommer lite starka och svaga sidor om pokemonen . Umbreon : Stark sida = HP, SP def, def, Umbroen : Svag sida = Att , speed. Inga starka attacker lär den sig. Espeon : Stark sida = Sp Att, Speed. Lär sig starka attacker som Psychic m.m Espeon : Svag sida = Def, Sp def, hp
FreeZtyle Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Skrivet 1 Februari 2006 Umbreon är lätt coolast. Fast volken som är bäst vet jag inte.
Raffed Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Skrivet 1 Februari 2006 Välj umbreon,eller gör ägg med Eevee så du kan få bäda! ;)
Meganium17 Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Skrivet 2 Februari 2006 Jag tycker både är ganska bra.. Tror nog jag väljer Umbreon, jag gillar Dark pokémon :P
rawand Skrivet 2 Februari 2006 Författare Rapport Skrivet 2 Februari 2006 NNNNNNNNNNNNNNEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ jag har tränat den på dagen men den bara utveklas till umbreon!!!!!!!!!! :cry: :cry: :( :( Men svara snabt kan man få båda. :(
FreeZtyle Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Skrivet 2 Februari 2006 NNNNNNNNNNNNNNEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ jag har tränat den på dagen men den bara utveklas till umbreon!!!!!!!!!! :cry: :cry: :( :( Men svara snabt kan man få båda. :( Ja, om man lägger ägg med Eevee.
Rekommendera inlägg