mariodog Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 Hur långt har ni kommit på tävlingarna på nintendogs? Jag har kommit 2:a i frisbee,2:a i agility och 1:a i lydnad. :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 jag har klarat hela agility Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stardust Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 hela agilty och frisbee!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CarolineL Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 Jag har klarat alla tävlingar:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 hela agilty och frisbee.......... det var enkelt! ddet är lydnad som är svår, jag vet inte vilka trixs som är vilka! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meganium17 Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Agility kommer jag alltid 1:a.. Friesbee kommer jag 2:a eller 1:a.. Lydnad kommer jag ibland alla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 jag har kommit 1:a i alla :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mighty Adam Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 Hur långt har ni kommit på tävlingarna på nintendogs? Jag har kommit 2:a i frisbee,2:a i agility och 1:a i lydnad. :kung: jag klarade 1a plats på frisbee kast varje gång typ, hade en liten nintendog som hette sora men jag hade inte tid att ta hand om mina hundar så ja var tvungen att sälja de spelet :( saknar mina hundar lite Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg