pollenallergi Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 någon som har d? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
monkeyisland Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 vad är det för något det nyaste Tibia eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tekenre Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 troligen den nyaste fusk patchen till tibia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Det är lamt som tusan att fuska på Tibia. Men aja.. Vill du vara vara lam så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Vad kan man få för typer av fusk med dessa Tibia gg grejerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 Jag sägar bara en sak : TROJAN!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 27 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 Det är lamt som tusan att fuska på Tibia. Men aja.. Vill du vara vara lam så.. jo ja tycker oxå de e lamt å fuska...men va f*n, ja vil höra om de e bra m.m... använder iofs tasker, men de e ju bara för ja e så lat ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 Heh, okej. Du får fuska om du vill. Jag kör inte Tibia längre så jag behöver inte bry mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 Jag ladda ner Tibia GG och det var 2 hacking/trojan filer man laddade ner!!?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tekenre Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 Men de e väl bara att hoppas att ni alla som använder nått fusk program av något slag blir hackade så får ni stå ert kast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 28 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 Jag ladda ner Tibia GG och det var 2 hacking/trojan filer man laddade ner!!?!? var laddade du ner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 Tibia GG är inte en trojan. Jag är säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.