Cristina Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 Jag kan inte defragmentera!Den står bara och hoppar mellan 1% klar - 0% klar,inge mer händer.........vad e felet? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 Disken är kanske skrivskyddad eller så kanske du inte har rättigheter att göra det. Prova med att starta om datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cristina Skrivet 30 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 Jag kan inte defragmentera!Den står bara och hoppar mellan 1% klar - 0% klar,inge mer händer.........vad e felet? :( Jag har provat att starta om,funkar inte bättre!Vadå skrivskyddad?Ena hårddisken går men ite andra...........snälla hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 Har du Windows programet på den disken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 man måste ha mera än 4 % ledigt eller något sånt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 Om du har Windows XP så kanske Administratörn inte har gett rättigheter till det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 Du måste vara inloggad som Administratör och ha minst 4% ledigt på hårddisken. Disken får även inte vara skrivskyddad. Tror att det var allt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cristina Skrivet 30 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 Du måste vara inloggad som Administratör och ha minst 4% ledigt på hårddisken. Disken får även inte vara skrivskyddad. Tror att det var allt... Jag har windows ME å nog har jag mer än 4% ledigt...tror jag.Hur flyttar man "grejer" mellan två hårddiskar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 Kopiera och klistra in vettja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 starta datorn i felsäkert läge Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 (redigerat) starta datorn i felsäkert läge Med det här menar att han att när du startar datorn så ska du trycka på F8 då den startas upp, då kommer det ett par alternativ, och bland de alternativen finns "Starta Datorn I Felsäkert Läge".Tryck på den och testa köra Defragmenteringen. Redigerat 30 Januari 2006 av Ragnarök Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cristina Skrivet 30 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 starta datorn i felsäkert läge Tack det ska jag testa!Kopiera-klistra in,kan man verkligen flytta program så?Hur gör man då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.