Clean Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 Tycker du att jag ska köpa Gta-Triologin? Eller ska jag köpa nåt annat? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 Köp det ;) Det är jun hur kul som helst. Plus att det är roligt att ha kompletta serier. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hackr Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 Självklart ska du köpa GTA spelen.... Det är tre toppenspel helt enkelt... :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 30 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 Ja det är ju roligt att ha kompletta-serien Ps.har haft GTA 3 och GTA:SA men jag saknar dom :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 Jag har hela serien och det är ett mycket bra köp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hackr Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 Jag har också hela serien och det är som sagt ett mycket bra köp... :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 Ett mycket bra köp säjer jag :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hackr Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 Ja, du säger det ja... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 Ja, du säger det ja... AA de gör ja :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hackr Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 Ok. Så bra då... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Det vvar värst vad ni var roliga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Jag rekommenderar serien. Det är mycket våld och roliga uppdrag i spelet. Man kan göra mycket roliga saker vid sidan om uppdragen, hoppa fallskärm etc. Ska själv spela San Andreas till Xbox för det vägrar att fungera till PC. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg