Jag tycker Engelska. :cool:
Vilket Ämne Är Roligast?
Idrott, Geografi och tyska tycker jag är roligast
Jag tycker matte :D
Finns redan en liknande tråd:
http://forum.fuska.se/Vilket_Aer_Din_Favvo...anl-t45551.html
Idrott.
I Haparanda räknas geografi som ett SO-ämne och egentligen gillar jag alla SO-ämnena förutom religionskunskap. I det här fallet valde jag dock geografi eftersom det är det ämne jag gillar mest av SO-ämnena.
men vart är kemi?
NO är helt bäst!
Det är så lätt!
1, Geogerafi
2, Engelska
3, Matte
Geografi är vell om länder och sånt? Men! Geografi är vell ett SO ämne?
Ja du.. Måste väll säga att idrotten är det som lockar mest. Alltid kul att få pressa sig till det ytersta och verkligen visa vad man går för.
Men sen e där inget fel på NO, ett roligt ämne som skiljer sig rätt mycket från de andra. Det tråkiga är dock kemin. Antar att dom flesta som gillar kemi fortfarande sitter o kokar bort salt, renar vatten o tänder eld på sina suddi.. Vänta tills ni får ge er på att skriva konstiga, knäppa och svåra formler..
Engelskan e väl också ok, framförallt för att jag har mycket lätt för den.
Mitt är ju So och No,fast jag blev tvungen att välja så jag valde No.
Filiandor,Kemi är en del av No. ;)
↗ till inläggetja med!!!!!!!!!!!!!!!Jag tycker Engelska. :cool:
lätt idrott :P
IDROTT SÅKLART! :rambo:
bild
Idrott är lätt & roligt.
Mitt favoritämne är Idrott för att jag är bra på många bollsporter och har alltid varit bra med bollar. Det är mycket bollar inblandade på idrottslektionerna, därför är det mitt favoritämne. Dessutom så är det bra att få röra på sig lite. :rambo:
1. Idrott
2. Engelska
Geografi är helt klart mitt favorit ämne och också det som jag är bäst på av alla ämnen. Engelska och geografi ligger lika! =)